• 20.09.24, 10:51

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil

Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil
Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele