• 20.09.24, 10:51

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil

Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: 10-protsendiline müügikasv mõjuisikute abil
Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele