Tehisintellekti kasutamisest tööl on saanud reaalsus, mis on juba muutnud ka seda, kuidas me oma tööd teeme. Kui varem suurendasid tehisintellektipõhised töövahendid tõhusust, siis nüüd toetavad need ka otsuste tegemist ja loovust.

- AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde
Microsofti läbi viidud uuringus selgus, et arengut mõjutavad peamiselt kaks tegurit – tehtava töö iseloom ja kasutatavate andmete hulk. Kõige rohkem saavad tehisintellektist kasu ametid, mis hõlmavad tööd andmetega (nt klienditeabe analüüs). Küberturbe, tootearenduse, müügi, tehnilise toe, turunduse ja suhtekorralduse osakondade töötajad kogesid esimestena, kuidas tehisintellekt tõhustab nende igapäevaülesannete täitmist, pakub võimalusi uuendusteks, vähendab korduvaid tööülesandeid ning võimaldab nii teadlikumat kui ka kiiremat otsuste tegemist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.