• 03.09.24, 11:08

Uuring: turundus ja PR osakonna töötajad kogesid esimesena, kuidas AI tõhustab nende tööd

Tehisintellekti kasutamisest tööl on saanud reaalsus, mis on juba muutnud ka seda, kuidas me oma tööd teeme. Kui varem suurendasid tehisintellektipõhised töövahendid tõhusust, siis nüüd toetavad need ka otsuste tegemist ja loovust.
AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde
  • AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde
Microsofti läbi viidud uuringus selgus, et arengut mõjutavad peamiselt kaks tegurit – tehtava töö iseloom ja kasutatavate andmete hulk. Kõige rohkem saavad tehisintellektist kasu ametid, mis hõlmavad tööd andmetega (nt klienditeabe analüüs). Küberturbe, tootearenduse, müügi, tehnilise toe, turunduse ja suhtekorralduse osakondade töötajad kogesid esimestena, kuidas tehisintellekt tõhustab nende igapäevaülesannete täitmist, pakub võimalusi uuendusteks, vähendab korduvaid tööülesandeid ning võimaldab nii teadlikumat kui ka kiiremat otsuste tegemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele