• 03.09.24, 11:08

Uuring: turundus ja PR osakonna töötajad kogesid esimesena, kuidas AI tõhustab nende tööd

Tehisintellekti kasutamisest tööl on saanud reaalsus, mis on juba muutnud ka seda, kuidas me oma tööd teeme. Kui varem suurendasid tehisintellektipõhised töövahendid tõhusust, siis nüüd toetavad need ka otsuste tegemist ja loovust.
AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde
  • AI poolt genereeritud sobilik pilt artikli juurde
Microsofti läbi viidud uuringus selgus, et arengut mõjutavad peamiselt kaks tegurit – tehtava töö iseloom ja kasutatavate andmete hulk. Kõige rohkem saavad tehisintellektist kasu ametid, mis hõlmavad tööd andmetega (nt klienditeabe analüüs). Küberturbe, tootearenduse, müügi, tehnilise toe, turunduse ja suhtekorralduse osakondade töötajad kogesid esimestena, kuidas tehisintellekt tõhustab nende igapäevaülesannete täitmist, pakub võimalusi uuendusteks, vähendab korduvaid tööülesandeid ning võimaldab nii teadlikumat kui ka kiiremat otsuste tegemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele