Target Media partner: turundusstrateegia on rasketel aegadel eriti oluline
Digiturundus- ja reklaamiagentuuri Target Media partneri Andreas Hõlpuse sõnul on turundusstrateegia eriti oluline majanduslikult rasketel aegadel ning selgitab, miks on just siis vajalik jätkata investeeringuid turundusse ja reklaami.
Andreas Hõlpus: “Oluline on teada seda, et kui tehingu hind on see, millega on võimalik ettevõtet hoida kasvõi nullis või väikeses kasumis, siis kindlasti tuleks kogu strateegiat jätkata.”
Foto: Target Media
Viimasel ajal oleme saanud klientide käest mitmeid küsimusi turunduse ja reklaami hetkeseisu kohta ning seetõttu otsustasime jagada oma mõtteid ja analüüsi praegusest turuseisust. Meie eesmärk on aidata mõista, miks on just praegu oluline jätkata investeeringuid reklaami ja turundusse.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.