Autor: Andreas Hõlpus • 10. juuni 2024

Target Media partner: turundusstrateegia on rasketel aegadel eriti oluline

Digiturundus- ja reklaamiagentuuri Target Media partneri Andreas Hõlpuse sõnul on turundusstrateegia eriti oluline majanduslikult rasketel aegadel ning selgitab, miks on just siis vajalik jätkata investeeringuid turundusse ja reklaami.
Andreas Hõlpus: “Oluline on teada seda, et kui tehingu hind on see, millega on võimalik ettevõtet hoida kasvõi nullis või väikeses kasumis, siis kindlasti tuleks kogu strateegiat jätkata.”
Foto: Target Media

Viimasel ajal oleme saanud klientide käest mitmeid küsimusi turunduse ja reklaami hetkeseisu kohta ning seetõttu otsustasime jagada oma mõtteid ja analüüsi praegusest turuseisust. Meie eesmärk on aidata mõista, miks on just praegu oluline jätkata investeeringuid reklaami ja turundusse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700