• 30.05.24, 11:08

dentsu prognoosib globaalset reklaamikulutuste tõusu

dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele tuginedes oodatakse 2024. aastal reklaamikulutuste kasvu kogu maailmas 5 protsenti.
dentsu prognoosib globaalset reklaamikulutuste tõusu
  • Foto: Kristiina Kaasiku
dentsu globaalsete reklaamikulutuste prognoose uuendatakse aasta keskel ja see uurib suuri muutusi reklaamikuludes geograafia ja meediakanalite kaupa 56 turul.

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.24, 09:28
Värske uuring: lõviosa kohalikul turul digireklaamile kulutatud rahast voolab Eestist välja
Eesti reklaamiturul digireklaami suunatud kulutuste maht suurenes 2023. aastal 10,8 miljoni euro võrra. Sellest 32% kajastus mullu Eesti organisatsioonide müügitulus ning lõviosa ehk 68% liikus rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele, selgub värskest IAB Europe AdEx Benchmark digitaalse meedia reklaamikulutuste raportist.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele