• 22.05.24, 14:28

Fienta tegevjuht: otsesuhtlus publikuga on efektiivsem, kui reklaamide tegemine

Eesti ühe suurima piletimüüja Fienta juhi René Lasseroni sõnul pole turul enam ühtegi monopoolset piletikeskkonda, mis hõlmaks suuremat osa üritusi ning mida olulisel määral nende otsimiseks kasutataks.
Fienta tegevjuhi René Lasseroni sõnul on koos tarbijate tähelepanu fragmenteerumisega vanakooli portaalid kaotanud oma jõu turunduskanalina.
  • Fienta tegevjuhi René Lasseroni sõnul on koos tarbijate tähelepanu fragmenteerumisega vanakooli portaalid kaotanud oma jõu turunduskanalina.
  • Foto: Fienta
Veel kümnendi eest valitsesid Eesti piletimüügiturgu üks-kaks keskkonda, kust inimesed aktiivselt üritusi otsimas käisid. Täna on olukord sootuks vastupidine - meie kõigi tähelepanu on eri platvormide ja äppide vahel killustunud ning ürituste korraldajad peavad kasutama ise erinevaid digiturunduse lahendusi, et oma külastajaid internetiavarustest üles leida. Lisaks on ka üritused muutunud väiksemateks, mitmekesisemateks ning suunatud kitsamatele sihtgruppidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele