Autor: René Lasseron • 22. mai 2024

Fienta tegevjuht: otsesuhtlus publikuga on efektiivsem, kui reklaamide tegemine

Eesti ühe suurima piletimüüja Fienta juhi René Lasseroni sõnul pole turul enam ühtegi monopoolset piletikeskkonda, mis hõlmaks suuremat osa üritusi ning mida olulisel määral nende otsimiseks kasutataks.
Fienta tegevjuhi René Lasseroni sõnul on koos tarbijate tähelepanu fragmenteerumisega vanakooli portaalid kaotanud oma jõu turunduskanalina.
Foto: Fienta

Veel kümnendi eest valitsesid Eesti piletimüügiturgu üks-kaks keskkonda, kust inimesed aktiivselt üritusi otsimas käisid. Täna on olukord sootuks vastupidine - meie kõigi tähelepanu on eri platvormide ja äppide vahel killustunud ning ürituste korraldajad peavad kasutama ise erinevaid digiturunduse lahendusi, et oma külastajaid internetiavarustest üles leida. Lisaks on ka üritused muutunud väiksemateks, mitmekesisemateks ning suunatud kitsamatele sihtgruppidele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700