LEGO endise tippjuhi Christian Majgaardi sõnul on väga oluline, et ettevõtte tippjuhtkonda oleksid kaasatud ka turundajad, tuues seejuures välja kuus omadust, mis aitavad vana ja tuntud brändi värskena hoida.

- LEGO endine tippjuht ning tänane konsultant ja investor Christian Majgaard tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Viimased kaks aastakümmet pidevas kasvus olnud LEGO on muu hulgas teinud koostööd Hollywoodiga, tuues turule brände, nagu LEGO Harry Potter ja LEGO Star Wars. “Hollywood ei taha tavaliselt litsentse riikide kaupa välja anda, vaid soovivad teha seda laiemalt ning seetõttu oli LEGO-l see võimalik,” selgitas Majgaard, tuues veel ettevõtte ajaloost välja tõiga, et LEGO on viinud klotsid ka robootikavaldkonda ja arendanud välja mängukonsoole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
LEGO robotmehikest kujutavat kaubamärki on aastate jooksul korduvalt tühistada proovitud. Teised sarnaseid moodulmänguasju tootvad ettevõtted on tundnud, et tuntud klotsitootja märk on neil risti teepeal ees. Hiljuti otsustas kohus, et legomehikese kaubamärk jääb kõige kiuste kehtima.
Lego endise tippjuhi, konsultandi ja investori Christian Majgaardi sõnul on Lego klotsi taga palju enamat ning sellele tuginedes hakkasid arendama uusi tooteid ja teenuseid, ühendades Lego väärtused ja moodsad kultuurinähtused.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.