PHD valiti Adweeki aasta globaalseks meediaagentuuriks
PHD nimetati Adweeki 2024. aasta meediaagentuuriks. See on tunnustus, mille PHD pälvib kolmandat korda ja sel korral on selle saavutuse taga nii suur tehnoloogiline hüpe kui ka märgilise tähtsusega kliendivõidud, näiteks Uber ja Kimberly-Clark.
PHD on uuendamas oma brändi ja visuaalset keelt ning uus slogan “Intelligence connected” kannab endas sügavamat mõtet PHD filosoofiast olla oma klientidele ja partneritele enamat kui lihtsalt meediaagentuur, pakkudes laiemat platvormi turundusideede elluviimiseks ja eesmärkide saavutamiseks.
Eelmisel aastal nimetas PHD globaalse tegevjuhi ametisse varem Omincom Media Grupi EMEA regiooni CEO Guy Marks’i, kes on võtnud enda missiooniks arendada PHD juhtfilosoofiat Agency as a Platform (AaaP), mis suunab agentuuri tegevuse tehnoloogia võimaluste ärakasutamisele turunduses, keskendudes tehisintellekti ja masinõppe potentsiaalile turunduse transformeerimisel. Võtmerolli mängib selle lahenduse pakkumisel oma klientidele turundusplatvorm OMNI.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.