Autor: Best Marketing • 23. veebruar 2024

PHD valiti Adweeki aasta globaalseks meediaagentuuriks

PHD nimetati Adweeki 2024. aasta meediaagentuuriks. See on tunnustus, mille PHD pälvib kolmandat korda ja sel korral on selle saavutuse taga nii suur tehnoloogiline hüpe kui ka märgilise tähtsusega kliendivõidud, näiteks Uber ja Kimberly-Clark.
PHD on uuendamas oma brändi ja visuaalset keelt ning uus slogan “Intelligence connected” kannab endas sügavamat mõtet PHD filosoofiast olla oma klientidele ja partneritele enamat kui lihtsalt meediaagentuur, pakkudes laiemat platvormi turundusideede elluviimiseks ja eesmärkide saavutamiseks.

Eelmisel aastal nimetas PHD globaalse tegevjuhi ametisse varem Omincom Media Grupi EMEA regiooni CEO Guy Marks’i, kes on võtnud enda missiooniks arendada PHD juhtfilosoofiat Agency as a Platform (AaaP), mis suunab agentuuri tegevuse tehnoloogia võimaluste ärakasutamisele turunduses, keskendudes tehisintellekti ja masinõppe potentsiaalile turunduse transformeerimisel. Võtmerolli mängib selle lahenduse pakkumisel oma klientidele turundusplatvorm OMNI.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700