Autor: Roger Puks • 13. veebruar 2024

Puust ja punaseks: sammud Consent Mode’i implementeerimiseks

Media House’i strateeg Roger Puks annab samm-sammult praktilisi näpunäiteid, kuidas GTM-i kasutades Consent Mode’i implementeerida ja kontrollida, et see korrektselt töötaks.
Media House’i strateeg Roger Puks

Jaanuari lõpus ilmunud artikliga hakkas vaikselt ka Eesti turundajate seas levima info, et alates 6. märtsist tuleb Euroopa majandusruumis tegutsevatel kaupmeestel oma e-keskkondades võtta kasutusele Consent Mode, garanteerimaks kõikide Google’i teenuste täiemahuline toimivus ning vastavus erinevatele Euroopa Liidus kehtivatele isikuandmete kaitse alastele õigusaktidele. Lühidalt tähendab Consent Mode seda, et info kasutajapoolse nõusoleku kohta küpsiste kasutamise osas edastatakse Google Tag-ile, mis muudab vastavalt sellele oma funktsionaalsust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700