• 01.02.24, 16:30

Best Marketing tähistas 20. juubelit

31. jaanuaril kogunesid Äripäeva kontoris Best Marketingi asutajad, pikemaajalised koostööpartnerid ja turundajad ning reklaamiagentuuride esindajad, et tähistada Best Marketingi 20. juubelit. Lisaks auhinnati 2023. aasta parimaid reklaamiagentuure Baltikumis.
Vestluspaneelis vasakult Georgi Viies, Marina Jõgi, Tiia Nõmm ja Margo Veskimägi
  • Vestluspaneelis vasakult Georgi Viies, Marina Jõgi, Tiia Nõmm ja Margo Veskimägi
  • Foto: Äripäev
Best Marketingil täitus 2023. aasta detsembris 20 tegutsemisaastat. Ettevõtmise alguspunktiks võib lugeda esimest “Baltic Marketing and Advertising” paberajakirja numbrit, mis ilmus 2003. aasta jõulude ajal.

Seotud lood

TOP
  • 31.01.24, 19:50
Selgunud on Baltikumi reklaamiagentuuride TOP 10
31. jaanuaril auhindas Best Marketing juba 10. aastat Baltikumi parimaid reklaamiagentuure. Seekord jõudis TOP10 tabeli eesotsa Eesti agentuur.
Uudised
  • 18.12.23, 14:08
Hando Sinisalu Best Marketingi algusaegadest: see kõik oli väga avangardistlik
Juubeliintervjuu
Best Marketing tähistab oma 20. juubelit ja selles valguses aitab Hando Sinisalu kiigata selle värvikatesse algusaegadesse ja pöördelisematesse hetkedesse. Muu hulgas tõi ta välja, et oli aegu, mil Best Marketing tegutses lisaks Balti riikidele ka Horvaatias, Ukrainas ja Poolas.
Uudised
  • 20.12.23, 11:05
Best Marketing 20: millised on 20 kõige loetumat lugu läbi aegade?
Jätkame Best Marketingi 20. juubeli lainel ja toome selle puhul arhiivisügavustest välja 20 kõige loetumat artiklit. Vaata, millised teemad viimase dekaadi jooksul lugejate tähelepanu kõige enam köitsid.
Uudised
  • 20.12.23, 14:54
Urmas Väljaots ja Maarika Liivamägi Montoni lansseerimisest: mood vajab rohkem kirge
Intervjuud esimesest Best Marketingi eelkäija väljaandest
Best Marketing sai alguse ajakirjast Baltic Marketing & Advertising, mis hakkas ilmuma 2003. aasta detsembrist, kattes valdkonna uudiseid kogu Baltikumis. Toome ära tõlked kahest esimeses numbris ilmunud intervjuust Urmas Väljaotsa ja Maarika Liivamägiga, kes avasid tol ajal äsja lansseeritud Montoni brändi tagamaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele