Lääne-Virumaa võtab kasutusele uue brändi ja kohaturundusstrateegia
Lääne-Virumaa maakond tutvustas 25. jaanuaril oma uut visuaalset identiteeti ja kohaturundusstrateegiat. Selle tagamaid avavad Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum ja disainiagentuuri Velvet produtsent Maris Teder.
Uue brändi ja kohaturundusstrateegia eesmärgiks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.