• 26.01.24, 10:34

Lääne-Virumaa võtab kasutusele uue brändi ja kohaturundusstrateegia

Lääne-Virumaa maakond tutvustas 25. jaanuaril oma uut visuaalset identiteeti ja kohaturundusstrateegiat. Selle tagamaid avavad Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum ja disainiagentuuri Velvet produtsent Maris Teder.
Lääne-Virumaa võtab kasutusele uue brändi ja kohaturundusstrateegia
  • Foto: Velvet
Uue brändi ja kohaturundusstrateegia eesmärgiks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.22, 16:13
Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele