• 26.01.24, 10:34

Lääne-Virumaa võtab kasutusele uue brändi ja kohaturundusstrateegia

Lääne-Virumaa maakond tutvustas 25. jaanuaril oma uut visuaalset identiteeti ja kohaturundusstrateegiat. Selle tagamaid avavad Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum ja disainiagentuuri Velvet produtsent Maris Teder.
Lääne-Virumaa võtab kasutusele uue brändi ja kohaturundusstrateegia
  • Foto: Velvet
Uue brändi ja kohaturundusstrateegia eesmärgiks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.22, 16:13
Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele