Triin Tähnas: influencer-üritused aitavad kogeda brändi väärtusi
Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies turundusvaldkonna juht Triin Tähnas räägib, kuidas korraldada mõjuisikute üritust, mis läheb päriselt korda ja avaldab pikemaajalisemat mõju kui pelk paar tundi üritust.
PR Strategies turundusvaldkonna juht Triin Tähnas. Foto: Sandra Palm
Täna on influencer-turundusel juba paljude brändide turundusplaanis oluline roll ja mõne toote puhul võib see olla lausa parim viis turundamiseks. Mõjuisikute kasutamine turunduskanalina aitab jõuda õige sihtrühmani lähtuvalt mõjuisiku enda nišist ja huvidest ning kasvatada brändi tuntust ja usaldust. Mõjuisik on jälgijatele nagu usaldusväärne sõber ning sellel samal usaldusel sõidab ka koostööd telliv bränd.