Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies partneri ja turunduskommunikatsiooni valdkonnajuhi Triin Tähnase sõnul nähakse mujal maailmas sotsiaalmeediat rohkem kui võimalust astuda tarbijaga dialoogi, Eestis on see aga sageli ühepoolne ja pelgalt otsene müügisõnumite kommunikeerimine.

- Triin Tähnase sõnul on sotsiaalmeedia üheks sambaks kogu brändi tuntuse ehitamisel ja näo kujundamisel.
- Foto: Sandra Palm
Triin Tähnas märkis, et võrreldes muu maailmaga on Eesti turg tilluke ja seepärast jõuavad üleilmsed sotsiaalmeedia trendid ja ka platvormide uuendused siia tihti hilinemisega. Kindlasti lähevad tema sõnul trendidega kiiremini kaasa influencer’id, ent brändide puhul on tihti näha, kuidas oodatakse teiste edulugusid, enne kui ollakse valmis ise uusi platvorme katsetama või astuma sisuloomes oma mugavustsoonist välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
BFMi audiovisuaalse tehnoloogia külalislektor Katrin Sigijane sõnas, et sotsiaalmeedia on Eestis üha parem ja kvaliteetsem ning aina rohkem teadvustatakse ja kohandatakse nii audiovisuaalses kui mängutööstuses jätkusuutlikumat ja keskkonda säästvamat tootmist.
Sotsiaalmeedia- ja sisuturundusagentuuri Stone Growth Agency asutaja ja sisulooja Saskia Kivi sõnul aitavad AI tööriistad luua struktuure, leida kiirelt parafraseeringuid ning arendada loovat mõtlemist. Lisaks ennustab ta hiilgavat tulevikku juba praegu populaarsetele TikTokile, BeRealile ja Redditile.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.