Autor: Laura Reiter • 29. mai 2023
PR-ekspert: sotsiaalmeedia peaks olema turundusstrateegia osa – kahjuks paljude brändide jaoks see nii ei ole
Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies partneri ja turunduskommunikatsiooni valdkonnajuhi Triin Tähnase sõnul nähakse mujal maailmas sotsiaalmeediat rohkem kui võimalust astuda tarbijaga dialoogi, Eestis on see aga sageli ühepoolne ja pelgalt otsene müügisõnumite kommunikeerimine.
Triin Tähnase sõnul on sotsiaalmeedia üheks sambaks kogu brändi tuntuse ehitamisel ja näo kujundamisel.
Foto: Sandra Palm
Triin Tähnas märkis, et võrreldes muu maailmaga on Eesti turg tilluke ja seepärast jõuavad üleilmsed sotsiaalmeedia trendid ja ka platvormide uuendused siia tihti hilinemisega. Kindlasti lähevad tema sõnul trendidega kiiremini kaasa influencer’id, ent brändide puhul on tihti näha, kuidas oodatakse teiste edulugusid, enne kui ollakse valmis ise uusi platvorme katsetama või astuma sisuloomes oma mugavustsoonist välja.