Autor: Laura Reiter • 29. mai 2023

PR-ekspert: sotsiaalmeedia peaks olema turundusstrateegia osa – kahjuks paljude brändide jaoks see nii ei ole

Suhtekorraldusagentuuri PR Strategies partneri ja turunduskommunikatsiooni valdkonnajuhi Triin Tähnase sõnul nähakse mujal maailmas sotsiaalmeediat rohkem kui võimalust astuda tarbijaga dialoogi, Eestis on see aga sageli ühepoolne ja pelgalt otsene müügisõnumite kommunikeerimine.
Triin Tähnase sõnul on sotsiaalmeedia üheks sambaks kogu brändi tuntuse ehitamisel ja näo kujundamisel.
Foto: Sandra Palm

Triin Tähnas märkis, et võrreldes muu maailmaga on Eesti turg tilluke ja seepärast jõuavad üleilmsed sotsiaalmeedia trendid ja ka platvormide uuendused siia tihti hilinemisega. Kindlasti lähevad tema sõnul trendidega kiiremini kaasa influencer’id, ent brändide puhul on tihti näha, kuidas oodatakse teiste edulugusid, enne kui ollakse valmis ise uusi platvorme katsetama või astuma sisuloomes oma mugavustsoonist välja.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700