Sotsiaalmeedia- ja sisuturundusagentuuri Stone Growth Agency asutaja ja sisulooja Saskia Kivi sõnul aitavad AI tööriistad luua struktuure, leida kiirelt parafraseeringuid ning arendada loovat mõtlemist. Lisaks ennustab ta hiilgavat tulevikku juba praegu populaarsetele TikTokile, BeRealile ja Redditile.
- Stone Growh Agency asutaja ja sisulooja Saskia Kivi.
Saskia Kivi sõnul on eestlased väga aktiivsed sotsiaalmeedia kasutajad - võrreldes Aasia ja Ameerikaga, kus sotsiaalmeediat kasutab keskmiselt 73 protsenti inimestest, on see number meil 80,8. „Küll aga tundub mulle, et eestlastel läheb kauem aega uute sotsiaalmeedia platvormide omaksvõtmisega,“ tõdes ta ja lisas, et näiteks on alles viimase poolaastaga jõudnud massidesse 2020. aastal loodud BeReal äpp ning osasid platvorme nagu Ameerikas populaarset Twitteri kandadele astuvat Mastodoni pole eestlased omaks võtnudki.
Seotud lood
Nii nagu traditsiooniks on saanud, toimub ka selle suve alguses sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral leiab aset 7. juunil Tallinna Botaanikaaias. Esinejate ridades on teiste seas näiteks Goldtime'i turundusjuht Kaisa Tooming, sisulooja Liisu Miller ning agentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks. Päeva veab alati särav saatejuht Eeva Esse.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.