Euroopa tele- ja veebikanalitesse jõudis Lidli tänavune pühade reklaamklipp, milles näeb mitmeid äratuntavalt Tallinnas filmitud kaadreid. Pühadeklipp jõuab ekraanidele näiteks nii Hispaanias, Itaalias Suurbritannias kui ka Poolas ja Taanis.
Klipis nähtavas jõululoos leiab aset fiktiivses linnas, kuid tähelepanelik vaataja võib mõnes kaadris ära tunda näiteks Tallinna südalinnas asuva Roosikrantsi tänava ning siin-seal vilksab läbi ka mõni ajalooline puitmaja, mis on omane Tallinna kesklinnale ja seda ümbritsevatele asumitele.
Kalevi uue jõuluteemalise imagoreklaami telgitaguseid avavad Kalevi brändijuht Kati Cronenberg, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme, idee autor ja copywriter Marko „Mörö“ Matvei ning režissöör Tanel Toom, kes tõi muu hulgas välja ka põnevaid detaile filmimiselt.
Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilti sõnul sündis tänavuse Tallink Silja Line’i jõulukampaania võiduidee alles peale n-ö ametliku tööprotsessi osa lõppu – saunas leili visates. Lisaks tõi ta välja, et iga grupiülene kampaania on täis üllatusi ja katsumusi, sest turud on oma olemuselt väga erinevad.
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola armastatud jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.