Denis Nikolajev kommenteeris, et Balcia on oma põhiolemuselt challenger bränd - alates sellest, kuidas nad oma tooteid valmistavad, oma partnerite ja klientidega suhtlevad, oma tulevikku planeerivad ja lõpetades sellega, kuidas välja näevad, räägivad ja tegutsevad. Ta märkis, et nende eesmärk on muuta kindlustus inimestele kättesaadavaks ja arusaadavaks. „Hoiame alati meeles, et saame mõju avaldada ainult läbi uute tehnoloogiate kaasamisega ja uute viiside leidmisega, kuidas asju paremaks muuta. Kui vaatasime peale, mille eest meie bränd seisab, järeldasime, et standardne lähenemine ei tööta,“ selgitas ta ja lisas, et kui nad soovivad, et inimesed (eriti Z-generatsioon) neid ära kuulaksid, peavad nad eristuma oma välimuse ja häälega - antud juhul mängivad siin põhirolli brändi positsioneerimine ja identiteet.