• 09.10.23, 15:57

iDeal Groupi turundusjuht: disaini oma teenused selliseks, et inimesed ise tahaksid nende eest rohkem maksta

iDeal Groupi turundusjuht Maarja Nigol jagab mõtteid, kuidas teha eristuvat turundust ning arutleb väljakutsete ja võimaluste üle selles valdkonnas.
iDeal Groupi turundusjuhi Maarja Nigoli sõnul on müügikampaaniad jaekaubanduse lahutamatu osa, ent nende kõrval ei tohi unarusse jätta bränditurundust.
  • iDeal Groupi turundusjuhi Maarja Nigoli sõnul on müügikampaaniad jaekaubanduse lahutamatu osa, ent nende kõrval ei tohi unarusse jätta bränditurundust.
iDeali turundusjuht tõdeb, et olla tuleb seal, kus on potentsiaalsed kliendid ja mitte ainult täna, vaid ka tuleviku vaates. „TikToki kanalisse investeerimise väärtus on tulevikku vaatav. Seal veedavad enamast aega noored inimesed, kes homme võivad olla brändi lojaalsed ja ostujõulised kliendid.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele