• 09.10.23, 15:57

iDeal Groupi turundusjuht: disaini oma teenused selliseks, et inimesed ise tahaksid nende eest rohkem maksta

iDeal Groupi turundusjuht Maarja Nigol jagab mõtteid, kuidas teha eristuvat turundust ning arutleb väljakutsete ja võimaluste üle selles valdkonnas.
iDeal Groupi turundusjuhi Maarja Nigoli sõnul on müügikampaaniad jaekaubanduse lahutamatu osa, ent nende kõrval ei tohi unarusse jätta bränditurundust.
  • iDeal Groupi turundusjuhi Maarja Nigoli sõnul on müügikampaaniad jaekaubanduse lahutamatu osa, ent nende kõrval ei tohi unarusse jätta bränditurundust.
iDeali turundusjuht tõdeb, et olla tuleb seal, kus on potentsiaalsed kliendid ja mitte ainult täna, vaid ka tuleviku vaates. „TikToki kanalisse investeerimise väärtus on tulevikku vaatav. Seal veedavad enamast aega noored inimesed, kes homme võivad olla brändi lojaalsed ja ostujõulised kliendid.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele