Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Goldtime’i müügitulu hüppeline kasv tänu CAPIle
Pärast CAPI seadistamist ja andmete najalt tehtud muudatuste tegemist sihtimises tõusis Goldtime’i always-on remarketing kampaaniate müügitulu 263 protsenti. Tulemus tõi agentuurile Convertal Aasta Digitegu 2023 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise kategoorias.
Ülisuurte ja võimsate globaalsete turuliidritega konkureerimine saab edukas olla ainult tänu väga nutikale strateegiale ja nii agentuur Convertal ettevõtte Punktid Technologies puhul ka tegi. Tulemus tõi agentuurile Aasta Digitegu 2023 võidu SEO kategoorias.
Köögimööbel24 tellimustöödele tekkis poole aastaga järjekord, päringute arv kasvas 141 protsenti ja veebilehe liiklus 33 protsenti. Tulemus tõi agentuurile Convertal Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Circle K suvise mobiilimängu äpp läks suurepäraselt käima ja oli Eestis allalaaditud äppide edetabelis neli nädalat esikohal. Tulemus tõi agentuurile EssenceMediacom Estonia Aasta Digitegu 2023 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.