• 10.10.23, 09:33

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Goldtime’i müügitulu hüppeline kasv tänu CAPIle

Pärast CAPI seadistamist ja andmete najalt tehtud muudatuste tegemist sihtimises tõusis Goldtime’i always-on remarketing kampaaniate müügitulu 263 protsenti. Tulemus tõi agentuurile Convertal Aasta Digitegu 2023 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise kategoorias.
Näide Goldtime'i reklaamist
  • Näide Goldtime'i reklaamist

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.23, 10:23
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: nutikas SEO aitas Punktid Technologies’il avada ust globaalsele turule
Ülisuurte ja võimsate globaalsete turuliidritega konkureerimine saab edukas olla ainult tänu väga nutikale strateegiale ja nii agentuur Convertal ettevõtte Punktid Technologies puhul ka tegi. Tulemus tõi agentuurile Aasta Digitegu 2023 võidu SEO kategoorias.
Uudised
  • 06.10.23, 11:31
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: köögimööbli e-poe töömahu mitmekordne kasv Google’i reklaamide toel
Köögimööbel24 tellimustöödele tekkis poole aastaga järjekord, päringute arv kasvas 141 protsenti ja veebilehe liiklus 33 protsenti. Tulemus tõi agentuurile Convertal Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Uudised
  • 05.10.23, 10:28
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Circle K suvise mobiilimängu äpp ületas mäekõrguselt kõik eesmärgid
Circle K suvise mobiilimängu äpp läks suurepäraselt käima ja oli Eestis allalaaditud äppide edetabelis neli nädalat esikohal. Tulemus tõi agentuurile EssenceMediacom Estonia Aasta Digitegu 2023 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Uudised
  • 04.10.23, 12:22
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: värske ilubränd sai tuule tiibadesse tänu mõjuisikutele
Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele