• 06.10.23, 12:34

Turundusstrateegid: reklaamivaba Facebook võib drastiliselt kukutada ettevõtete müüginumbreid

Facebooki ja Instagrami emaorganisatsioon Meta andis värskelt teada, et kaalub Euroopa Liidu andmekaitse nõuetest (GDPR) lähtuvalt oma platvormidel reklaamivaba tasulise versiooni lansseerimist. Turundajate hinnangul võib sellel olla Euroopas tegutsevate ettevõtete müügile märkimisväärne mõju.
Mervi Pirhonen ja Birgit Karus digiturundusagentuurist NOH Production.
  • Mervi Pirhonen ja Birgit Karus digiturundusagentuurist NOH Production. Foto: Eneli Riim
NOH Production agentuuri strateegide Mervi Pirhoneni ja Birgit Karuse sõnul omab seesugune otsus mõju nende klientidele nii Eestis kui ka mujal. “Metas turundamine on täna iga eduka müügiorganisatsiooni alustala – ka kõige konservatiivsematele ärivaldkondadele on selge, et tarbija elab digikanalites, eeskätt sotsiaalmeediavõrgustikes,” ütles Pirhonen.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele