• 19.07.23, 14:53

Turunduskulusid saab keerulistel aegadel pea sendi pealt prognoosida

Kuidas majanduslikult keerulistel aegadel turunduskulusid optimeerida, kirjutavad turundusagentuuri NOH Production partnerid Mervi Pirhonen ja Birgit Karus, tuues muu hulgas välja, et kahekuuline turunduspaus digikanalites tähendab arvestatava käibega e-poe müügile 50protsendilist langust juba kolmandal kuul.
NOH Productioni partner Birgit Karus.
  • NOH Productioni partner Birgit Karus.
Rasked ajad, rohkem turundust? Ei ja jaa. On tõsi, et reklaamide mõju müügitulemustele muutub keerulises majanduskeskkonnas kallimaks, sest müügitunneli konversioonihinnad tõusevad. Ostu eest makstavat hüppelist turunduse hinnatõusu näeme täna agentuuritöös mitmes sektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele