• 19.07.23, 14:53

Turunduskulusid saab keerulistel aegadel pea sendi pealt prognoosida

Kuidas majanduslikult keerulistel aegadel turunduskulusid optimeerida, kirjutavad turundusagentuuri NOH Production partnerid Mervi Pirhonen ja Birgit Karus, tuues muu hulgas välja, et kahekuuline turunduspaus digikanalites tähendab arvestatava käibega e-poe müügile 50protsendilist langust juba kolmandal kuul.
NOH Productioni partner Birgit Karus.
  • NOH Productioni partner Birgit Karus.
Rasked ajad, rohkem turundust? Ei ja jaa. On tõsi, et reklaamide mõju müügitulemustele muutub keerulises majanduskeskkonnas kallimaks, sest müügitunneli konversioonihinnad tõusevad. Ostu eest makstavat hüppelist turunduse hinnatõusu näeme täna agentuuritöös mitmes sektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele