• 06.09.23, 13:45

Anni Rahula: näen AI loodud sisus suurt varjukülge ja vasturääkivust

Turundajad, ärgem kahjustagem seda habrast usaldust, mis meil veel alles on, kirjutab arvamusartiklis sotsiaalmeedia koolitaja ja sisulooja Anni Rahula, ja lisab, et brändid ja sisuloojad murravad järjest enam pead, kuidas olla võimalikult aus ja autentne ja siis tuleb meile uus tööriist, mis lubab meie elu pealtnäha paremaks muuta.
Anni Rahula: näen AI loodud sisus suurt varjukülge ja vasturääkivust
Valmistades ette oma peagi algavat sotsiaalmeedia koolitust, ei saa üle ega ümber tehisintellekti teemaploki lisamisest. Selle parimatest nippidest ja trikkidest, et turundajad ja sisuloojad AI tööriistadest parima saaks võtta. Paraku näen siin ka varjukülge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele