• 06.09.23, 13:45

Anni Rahula: näen AI loodud sisus suurt varjukülge ja vasturääkivust

Turundajad, ärgem kahjustagem seda habrast usaldust, mis meil veel alles on, kirjutab arvamusartiklis sotsiaalmeedia koolitaja ja sisulooja Anni Rahula, ja lisab, et brändid ja sisuloojad murravad järjest enam pead, kuidas olla võimalikult aus ja autentne ja siis tuleb meile uus tööriist, mis lubab meie elu pealtnäha paremaks muuta.
Anni Rahula: näen AI loodud sisus suurt varjukülge ja vasturääkivust
Valmistades ette oma peagi algavat sotsiaalmeedia koolitust, ei saa üle ega ümber tehisintellekti teemaploki lisamisest. Selle parimatest nippidest ja trikkidest, et turundajad ja sisuloojad AI tööriistadest parima saaks võtta. Paraku näen siin ka varjukülge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele