Smarten Logistics tuli välja uudsete töökuulutustega ja varustas oma kaheksa kõikjal Eestis sõitva veoki furgoonid viie eri sõnumiga, piltide ja tekstidega, mis innustavad inimesi logistikaettevõttesse tööle tulema.
- Üks hoogsamaid sõnumeid on, et „Erinevalt jõuluvanast on meil pakkidega abi vaja aastaringselt. Tule meile tööle!“
Smarten Logisticsi personaliosakonna juht Mari-Liis Kreem rääkis, et varem olid konkreetsemad töökuulutused veokitel, neis oli palju teksti ja nad elasid oma aja ära. Nii mõeldigi teha midagi uut ja pöörduti disainer Reimo Õuna poole. „Leidsime originaalse käekirjaga disaineri, kes pakkus lahendust, mis meile kohe sobis. Naljakas juhtum oli, et jõuluvanaga kujunduses oli algselt küsimus „No mis kuradi nali see on?“ kuid logistikafirma konservatiivsus pani meid vandesõna välja võtma.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.