• 08.08.23, 09:50

Pilkupüüdev töökuulutus veokil? Smarten Logistics tegi selle teoks

Smarten Logistics tuli välja uudsete töökuulutustega ja varustas oma kaheksa kõikjal Eestis sõitva veoki furgoonid viie eri sõnumiga, piltide ja tekstidega, mis innustavad inimesi logistikaettevõttesse tööle tulema.
Üks hoogsamaid sõnumeid on, et „Erinevalt jõuluvanast on meil pakkidega abi vaja aastaringselt. Tule meile tööle!“
  • Üks hoogsamaid sõnumeid on, et „Erinevalt jõuluvanast on meil pakkidega abi vaja aastaringselt. Tule meile tööle!“
Smarten Logisticsi personaliosakonna juht Mari-Liis Kreem rääkis, et varem olid konkreetsemad töökuulutused veokitel, neis oli palju teksti ja nad elasid oma aja ära. Nii mõeldigi teha midagi uut ja pöörduti disainer Reimo Õuna poole. „Leidsime originaalse käekirjaga disaineri, kes pakkus lahendust, mis meile kohe sobis. Naljakas juhtum oli, et jõuluvanaga kujunduses oli algselt küsimus „No mis kuradi nali see on?“ kuid logistikafirma konservatiivsus pani meid vandesõna välja võtma.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele