Kantar Emori värske uuringu kohaselt on juba neljandat aastat järjest Eesti elanike jaoks kõige meeldivamaks brändiks YouTube.

- Eestlaste lemmik bränd juba neljandat aastat järjest on YouTube Foto: NordWood Themes / Unsplash
Juba 14. korda läbi viidud uuring järjestas ritta Eesti inimeste lemmikbrändid. Teise koha pälvis Kalev napi eduga Swedbanki ees. Esikolmikule järgneb Google ning viiendat kohta on tõusnud jagama Apple ja Lidl. Esmakordselt jõudsid sel aastal meeldivaimate brändide esikümnesse Apple ja Spotify.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.