Initiative'i juht Indrek Soom sõnas, et Initiative on alati pannud suurt rõhku analüütilisele turundusele. "Meediaanalüütika on olnud meediaagentuuride elementaarne osa teenusest, meedia on aga ainult üks väike osa turundusest," märkis ta ja lisas, et seepärast on nad juba aastaid keskendunud just turunduse toimimise laiapõhjalisematele süvaanalüüsidele, mis on olnud ettevõtte rekordiliselt kiire kasvu üheks oluliseks osaks. "Sellest julgustatuna lansseerisime eelmise aasta Initiative'i õhtusöögil advanced turundus- ja müügianalüütikale keskenduva ettevõtte Analytical Alley," sõnas Soom ja lisas, et Analytical Alley eesmärk on keskenduda veel enam ennekõike performance analüütikale, mille aluseks on andmestrateegiate loomine, big data analüüsid, andmekaeve, erinevad statistilised ja ennustusmudelid, automatiseeritud turundus, masinõpe, AI jms. Ta märkis, et juba aastaga on leitud kindlad partnerid nii Baltikumis kui Skandinaavias.