• 19.04.23, 13:26

Transformatsioon 9: meie, AI ja turundus

Robotite mäss! AI võtab turundamise üle, tegevused saavad automatiseerituks ja personaliseerituks ning me kõik jääme tööta? Just sellel teemal seekordses Initiative'i shortcastis juttu tulebki.
Transformatsioon 9: meie, AI ja turundus
Kuula shortcasti siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 9 – meie, AI ja turundus
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 24.03.23, 10:18
Transformatsioon 8: pikk või lühike raha, 60/40?
Turunduse ROI liigne maksimeerimine võib äri kasvu takistama hakata. Seepärast on olulised ka pikaajalised mõõdikud, mis puudutavad ennekõike brändi. Brändi kasv ei pruugi tagada kohest müügikasvu, küll aga aitab juhtida tulevikku ja võimaldab turvata kasumlikku müüki pikemas perspektiivis. Selle üle arutasime Initiative'i brändi-, tarbija- neurouuringute üksuse juhi Kaidi Reediga.
Uudised
  • 01.03.23, 10:49
Transformatsioon 7: "Cultural Velocity" ehk kuidas luua aktuaalsetest teemadest inspireeritud brände?
Cultural Velocity'st ehk kuidas luua brände, mis on inspireeritud ühiskonnas aktuaalsetest teemadest ja on seeläbi relevantsemad ning môjusamad klassikalistest brändidest, annab eelmaitse üks Eesti kogenumaid turundusstrateege Natalja Piiskoppel, kes räägib teemast lähemalt 29. märtsil Passwordil.
Uudised
  • 19.01.23, 10:10
Transformatsioon 6: turundusmõõdikute raamistik on efektiivsuse juhtimise alus
Täna ei tohiks enam keegi öelda, et turundus on raskesti mõõdetav ja pool investeeringutest läheb niikuinii „metsa“. Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley räägivad lähemalt.
Uudised
  • 04.01.23, 15:32
Transformatsioon 5: mis mõjutab sooduspakkumiste suurust ja mõju?
Allahindlused on miski, millega puutuvad kokku ilmselt kõik kaupmehed. Viiendas episoodis arutlevad Indrek Soom, Karl-Matthias Õige ja Tanel Rebane Initiative'ist selle üle, kuidas määrata allahindluste suurust ja mõõta selle mõju ning kui palju võimendab meedia allahindluse efektiivsust. Samuti tuleb juttu ka sellest, kuidas brändipositsioon ja tugevus mõjutavad efektiivse allahindluse suurust.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.10.24, 17:02
​​8 nippi üürikorteri sisustamiseks
Kui plaanid sisustada üürikorterit, on oluline leida tasakaal praktilisuse ja isikupära vahel, kuna tihti on korter juba osaliselt sisustatud või mööblit peab paigutama targalt ja sedasi, et see ei kahjustaks seinu ega põrandaid. Alljärgnevalt 8 kasulikku nippi, mis aitavad sinu üürikorteri hubaseks ja funktsionaalseks muuta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele