Autor: Marika Raiski • 14. aprill 2023

Kuidas kommunikeerides mainekahju minimeerida?

Ka kõige innovaatilisemad süsteemid tõrguvad aeg-ajalt ja osavaimad IT-inimesed teevad vigu ning mõnikord lihtsalt juhtub hulk halbu asju korraga. Kriisi puhkemine ei ole aga hetk, mil hakata strateegiat ja plaane koostama, kirjutab Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Foto: Jake Farra

See on paratamatu ja seda ei saa muuta. Küll aga saab muuta seda, mis tunde sagedasemad või harvemad probleemid kliendile jätavad, kuidas mõjutab rike ettevõtte kuvandit ja millist mõju omab probleem ettevõtte teistele valdkondadele – näiteks klienditeenindusele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700