Autor: Laura Kõiv • 3. aprill 2023

Mood ja psühholoogia: kuidas muuta oma toode trendikaks?

Moepsühholoog ja raamatu “Big Dress Energy” autor Shakaila Forbes-Bell rääkis tänavusel Passwordi konverentsil, miks moepsühholoogia on oluline ning kuidas brändid saavad selle enda heaks tööle panna.
Briti moepsühholoog Shakaila Forbes-Bell tänavusel Passwordil.
Foto: Raul Mee

Esmalt selgitas Forbes-Bell lahti moepsühholoogia olulisuse ning miks peaksid brändid sellele tähelepanu pöörama. Uuringud on näidanud, et riietus aitab inimestel end identifitseerida ning mõjutab olulisel määral nende käitumist. "Samuti hindavad teised meid paljuski just riietuse järgi ja teevad sellest mõjutatult järeldusi," sõnas ta ja lisas, et riietega seostuvad inimestel väga kindlad arusaamad, näiteks ülikonda kandev inimene jätab targa ja eduka mulje, arstikitlit kandva inimese puhul eeldame, et ta on intelligentne ja pühendunud. Seetõttu saab öelda, et riietel on justkui teatav mõjuvõim, mida ei tasu alahinnata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700