• 30.03.23, 13:16

Magnus Lužkov: tekstiloomes me tehisintellekti abi ei kasuta

Kasutame tehisintellekti abi teinekord visualiseerimiseks, aga tekstiks mitte, ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates loovagentuuri Optimist Creative´i tegevjuht Magnus Lužkov.
Magnus Lužkov
  • Magnus Lužkov
  • Foto: Erakogu
„Seda nagu lõppväljundina pole selles valguses praegu võib-olla hea mõte kasutada, aga abitöödeks on ta väga hea,“ rääkis Lužkov tehisintellekti kasutamisest, viidates autoriõiguste probleemile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele