• 06.03.23, 14:51

Eesti ettevõte LeadFellow hakkab korraldama müügivihjete kiirkohtinguid

Ettevõtte juhi Diana Taluri sõnul on müügivihjete korjamine ja kasutamine Eestis võrreldes muu maailmaga alles lapsekingades. Nüüd astub ta suure sammu, et Eesti ettevõtjad üksteisele lähemale tuua ja teha seda nii, et sellest võidaks nii vihje andja kui saaja.
Diana Taluri sõnul oli esialgu LeadFellow suunatud vaid välisturule. "Oleme sellega jõudsalt USA turule jõudnud, kuid nüüd tulime ka Eestis pildile, sest meie enda turundusettevõtte Marketing Sharksi puhul on see häid tulemusi toonud," lisas ta.
  • Diana Taluri sõnul oli esialgu LeadFellow suunatud vaid välisturule. "Oleme sellega jõudsalt USA turule jõudnud, kuid nüüd tulime ka Eestis pildile, sest meie enda turundusettevõtte Marketing Sharksi puhul on see häid tulemusi toonud," lisas ta.
  • Foto: Riina Vaikmaa
Taluri idee on korraldada müügivihjete saamiseks kiirkohtingu-tüüpi kokkusaamisi, kus igaüks tutvustab oma ettevõtet ja räägib, milliseid kliente otsib. “Istud kellegagi laua äärde, räägid enda kohta kõik ära ja siis vahetad vestluspartnerit. Kokku kestaks üritus umbes kaks tundi ja kannaks nime Lead Exchange” kirjeldab Taluri ja ütleb, et eelkõige võiks see sobida B2B ettevõtetele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele