Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) kooliõpilaste videokonkurss mini Negavatt otsis sel aastal ideid ületarbimise vähendamiseks. Mitmes videos toodi esile suunamudijate roll ületarbimise probleemis, kus promotakse asju, mida meil ei ole vaja.
„Noored, kes on enim trendidest mõjutatud, mõistavad väga hästi, kuidas reklaam ja turundus nende tarbimist suunavad,“ sõnab Negavati projektijuht Anni Raie. „Mitmes videos toodi esile suunamudijate roll ületarbimise probleemis, kus promotakse asju, mida meil ei ole vaja. Läbivalt jäi kõlama sõnum, et kõige olulisem on väärtustada aega koos sõprade ja lähedastega, mitte asju – nii on meil rõõmsam ja lihtsam elada,“ lisab Raie
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.