Ilmselt ei üllata ma ühtegi Best Marketingi lugejat sellega, et tänapäeva tarbija ei osta toodet, vaid emotsiooni. Mõtestatuse ja emotsionaalse kogemuse pakkumine külastajale on klassikalise kaubanduse (brick & mortal) ainus ellujäämise taktika, mille tähtsus mitmikkriiside ajajärgul on veelgi olulisem. Olukorras, kus meie igapäevaseid õigusi oluliselt piirati, mõistsime kõik inimliku sotsiaalse tasakaalustatud suhtlemise ja positiivsete emotsioonide tähtsust. Mitmetes konverentsi ettekannetes rõhutati COVID-kriisi kui kiirendit, mis forsseerib mitmeidki pikalt õhus olnud trende, eelkõige tervikliku jätkusuutlikkusega seotut. Tuleb märkida, et konverentsil sõjategevust eraldi välja ei toodud, pigem jäid kõlama sõjast tingitud energiakriisi forsseeriv mõju jätkusuutlikkuse teemade osas ja sõjaga läbipõimunud teemad.