Eelmisel nädalal toimus Euroopa kaubanduse üks olulisemaid aastasündmuseid, kaubanduskinnisvara fookusüritus MAPIC konverents, kus oli muu hulgas suur tähelepanu suunatud turundusele. Millised on põhilised leiud ja trendid kaubandusturunduses, jagab konverentsil kohal käinud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru.

- Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru. Foto: Krõõt Tarkmeel
Ilmselt ei üllata ma ühtegi Best Marketingi lugejat sellega, et tänapäeva tarbija ei osta toodet, vaid emotsiooni. Mõtestatuse ja emotsionaalse kogemuse pakkumine külastajale on klassikalise kaubanduse (brick & mortal) ainus ellujäämise taktika, mille tähtsus mitmikkriiside ajajärgul on veelgi olulisem. Olukorras, kus meie igapäevaseid õigusi oluliselt piirati, mõistsime kõik inimliku sotsiaalse tasakaalustatud suhtlemise ja positiivsete emotsioonide tähtsust. Mitmetes konverentsi ettekannetes rõhutati COVID-kriisi kui kiirendit, mis forsseerib mitmeidki pikalt õhus olnud trende, eelkõige tervikliku jätkusuutlikkusega seotut. Tuleb märkida, et konverentsil sõjategevust eraldi välja ei toodud, pigem jäid kõlama sõjast tingitud energiakriisi forsseeriv mõju jätkusuutlikkuse teemade osas ja sõjaga läbipõimunud teemad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna iga bränd, pood või ostukeskus tõlgendab enda jaoks täna õhus olevaid trende omamoodi, siis Viru Keskuse tiim on enda jaoks sõnastanud kolm põhimõtet, mis vastavad küsimusele, miks nad peavad praegu uuenema ja mida tahavad sellega saavutada. Nendest põhimõtetest ning mida on oodata uuenevast kaubanduskeskusest, räägib Viru Keskuse turundusjuht Kristel Sooaru.
Kristel Sooaru veab kogu Viru Keskuse turundust koos kolleegiga kahekesi, olles turundusjuhina ametis alles eelmise aasta algusest. Varem on ta olnud juhtivatel kohtadel moe- ja jaekaubanduses ning tegelenud turundusega vaid osaliselt.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.