Ainult tellijatele
Autor: Kristel Sooaru • 23. mai 2022
Ainult tellijatele

Viru Keskuse turundusjuht: keskuse uuenev ilme peegeldab meie ühist homset

Kuna iga bränd, pood või ostukeskus tõlgendab enda jaoks täna õhus olevaid trende omamoodi, siis Viru Keskuse tiim on enda jaoks sõnastanud kolm põhimõtet, mis vastavad küsimusele, miks nad peavad praegu uuenema ja mida tahavad sellega saavutada. Nendest põhimõtetest ning mida on oodata uuenevast kaubanduskeskusest, räägib Viru Keskuse turundusjuht Kristel Sooaru.
Kristel Sooaru sõnul on nad muutmas ka keskuse visuaalset identiteeti ja brändikeelt.
Autor: Krõõt Tarkmeel

Kaks viimast aastat on oluliselt muutnud meie klientide väärtusi ja rutiine - reisimine polnud enam endine, igapäevaellu tuli kodukontori mõiste ning toimus üleüldine väärtuste ümberhindamine. Jõulisemalt ilmnesid ka väärtuste vahelised vastuolud. Ühelt poolt soodustatakse inimeste heaolu ehk tarbimist ja läbi emotsiooni stressi maandamist, teisalt kutsutakse tarbimist vähendama keskkonnavaatest lähtudes.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700