Autor: Kristel Sooaru • 23. mai 2022
Viru Keskuse turundusjuht: keskuse uuenev ilme peegeldab meie ühist homset
Kuna iga bränd, pood või ostukeskus tõlgendab enda jaoks täna õhus olevaid trende omamoodi, siis Viru Keskuse tiim on enda jaoks sõnastanud kolm põhimõtet, mis vastavad küsimusele, miks nad peavad praegu uuenema ja mida tahavad sellega saavutada. Nendest põhimõtetest ning mida on oodata uuenevast kaubanduskeskusest, räägib Viru Keskuse turundusjuht Kristel Sooaru.
Kristel Sooaru sõnul on nad muutmas ka keskuse visuaalset identiteeti ja brändikeelt.
Foto: Krõõt Tarkmeel
Kaks viimast aastat on oluliselt muutnud meie klientide väärtusi ja rutiine - reisimine polnud enam endine, igapäevaellu tuli kodukontori mõiste ning toimus üleüldine väärtuste ümberhindamine. Jõulisemalt ilmnesid ka väärtuste vahelised vastuolud. Ühelt poolt soodustatakse inimeste heaolu ehk tarbimist ja läbi emotsiooni stressi maandamist, teisalt kutsutakse tarbimist vähendama keskkonnavaatest lähtudes.