• 11.02.20, 13:26

Viru Keskus sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi

Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas 10. veebruaril tööd laialdase moe- ja jaekaubanduskogemusega Kristel Sooaru.
Viru Keskus sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi
Ta peab oma suurimateks väljakutseteks peab Viru Keskuse kui Eesti külastatavaima ostukeskuse positsiooni säilitamist läbi üha uuenevate ostu- ja meelelahutuskontseptsioonide pakkumise külastajatele.
“Viru Keskus on Eesti kaubanduskeskuste seas maamärk - koht, kus kõik jaekaupmehed tahavad oma esinduskauplusi näha ning kust kliendid ammutavad värsket moeinspiratsiooni. See on paik, kuhu minnakse kõigepealt vaatama, kas uued kollektsioonid on juba saabunud, keskus, mille erilised turundussõnumid on saanud klassikaks,” rääkis Kristel Sooaru.
Alati tuleb aga suunata pilk tulevikku, sest tänane ei ole kauaks piisav. “Inimesed väärtustavad üha rohkem oma isiklikku aega ning arvestavad mõjuga keskkonnale. Nii digitaalne kui füüsiline teekond peab kliendi jaoks olema võimalikult sujuv, samas pidevalt uusi emotsioone pakkuv. See moe- ja jaekaubanduse turunduse ees seisev igapäevane väljakutse koos suurepärase võimalusega osaleda Viru Keskuse peatses uuenemisprotsessis, olid asjaolud, mille pärast julgesin uue väljakutse vastu võtta," sõnas Sooaru. Tema eesmärgiks on Viru Keskuse brändi väärtuse kasvatamine, esindades kõikide meie üürnike huve, ja seeläbi pakkuda parimat kogemust meie külastajale.
“Tänasel konkurentsitihedal ja muutuval kaubandusmaastikul on kliendi eelistustes püsimiseks vaja keskenduda järjepidevale arengule, mistõttu oleme rõõmsad, et saime enne Viru Keskuse uuendamisfaasi oma meeskonda kaasatud niivõrd tugeva turundus- ja kaubandustaustaga praktiku,” kommenteeris Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann.
Kristel Sooaru omab rohkem kui 25 aastast kogemust erinevatest moe- ja jaekaubandusvaldkonna ettevõtetest, olles tegelenud mitmete erinevate valdkondadega kvaliteedijuhtimisest turunduse juhtimiseni. Oma edukaimateks projektideks peab ta meeste premium kaubamärgi BALTMAN muutmist ja edukat juhtimist aastatel 2009-2015 ning Tallink Grupi moekaubanduse kaupluste portfelli ülesehitamist aastatel 2017-2020.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele