• 05.12.22, 13:24

Ained postiga? MTA teavituskampaania hoiatab keelatud ainete tellimise eest

Maksu- ja Tolliamet (MTA) käivitas kampaania „Ained postiga? Arvesta karistusega.“, mille eesmärk on tõsta teadlikkust ja hoiatada, et posti teel keelatud ainete tellimine toob kaasa karistuse.
Ained postiga? MTA teavituskampaania hoiatab keelatud ainete tellimise eest
MTA uurimisosakonna narkotalituse juhi Raul Koppelmaa sõnul on internetikaubanduse kasvuga aasta-aastalt suurenenud ka posti teel erinevate keelatud ainete tellimine: „Välismaalt kaupa tellides tuleb kindel olla, et see on lubatud. Näiteks teatud aineid, mida on Eestis lubatud osta vaid retseptiravimina, ei tohi välismaalt ilma retseptita tellida. MTA jälgib regulaarselt piiriülest kaubandust ja üha sagedamini avastame saadetiste seast keelatud aineid, mis toob tellijale kaasa kriminaalmenetluse,“ sõnas Koppelmaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele