Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 15. november 2022
Ainult tellijatele

Advokaat selgitab: kas originaalsus tagab autoriõiguse?

Tootedisaini kopeerijatega on pidanud vaidlusi pidama paljud ettevõtted. Hedman advokaadibüroo vandeadvokaat Toomas Seppel selgitab, millised on põhilised eeldused toodete kaitsmiseks autoriõigusega Euroopa Liidus.
Jalgratas Brompton (vasakul) ja jalgratas Chedech.
Autor: InfoCuria

Intellektuaalomandi valdkonnale spetsialiseerunud vandeadvokaat Toomas Seppel tõi hiljutisest praktikast välja kolm lahendit, kus kohus asus seisukohale, et toote autoriõiguste tekkimiseks piisab originaalsest teosest ja autori loomingulisest panusest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700