Autor: Best Marketing • 15. november 2022

Advokaat selgitab: kas originaalsus tagab autoriõiguse?

Tootedisaini kopeerijatega on pidanud vaidlusi pidama paljud ettevõtted. Hedman advokaadibüroo vandeadvokaat Toomas Seppel selgitab, millised on põhilised eeldused toodete kaitsmiseks autoriõigusega Euroopa Liidus.
Jalgratas Brompton (vasakul) ja jalgratas Chedech.
Foto: InfoCuria

Intellektuaalomandi valdkonnale spetsialiseerunud vandeadvokaat Toomas Seppel tõi hiljutisest praktikast välja kolm lahendit, kus kohus asus seisukohale, et toote autoriõiguste tekkimiseks piisab originaalsest teosest ja autori loomingulisest panusest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700