Keeruline geopoliitiline olukord, laastavad energiahinnad ja teadmatus, millises seisus on maailma majandus poole aasta pärast, tõstatab ka turunduses veelgi enam päevakorda raha mõistliku kulutamise ja selle raiskamise temaatika, kirjutab arvamusartiklis agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
- Agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
Turunduse rahakott saab kriiside puhul esimeste seas pihta, kuigi me võiks 2008.-2010. aasta majandussurutise kogemusest õppida. Hulk maailma väljaandeid, näiteks Harvard Business Review, on avaldanud loendamatul arvul artikleid, kuidas majandussurutise ajal turundust minimaalselt kärpinud ettevõtted elasid raske perioodi paremini üle. Vähem oli ka pankrotte. Ka talupojamõistusega võib jõuda loogilise järelduseni: kui olemasolev klient tõmbab kulusid kokku ja potentsiaalne uus klient sinust kuskilt ei kuule, hakkab sul üsna pea kehvasti minema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.