Autor: Oliver Lomp • 8. november 2022

Oliver Lomp: meil pole mõtet lihtsalt raha ära raisata

Keeruline geopoliitiline olukord, laastavad energiahinnad ja teadmatus, millises seisus on maailma majandus poole aasta pärast, tõstatab ka turunduses veelgi enam päevakorda raha mõistliku kulutamise ja selle raiskamise temaatika, kirjutab arvamusartiklis agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
Agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.

Turunduse rahakott saab kriiside puhul esimeste seas pihta, kuigi me võiks 2008.-2010. aasta majandussurutise kogemusest õppida. Hulk maailma väljaandeid, näiteks Harvard Business Review, on avaldanud loendamatul arvul artikleid, kuidas majandussurutise ajal turundust minimaalselt kärpinud ettevõtted elasid raske perioodi paremini üle. Vähem oli ka pankrotte. Ka talupojamõistusega võib jõuda loogilise järelduseni: kui olemasolev klient tõmbab kulusid kokku ja potentsiaalne uus klient sinust kuskilt ei kuule, hakkab sul üsna pea kehvasti minema.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700