• 08.11.22, 11:06

Oliver Lomp: meil pole mõtet lihtsalt raha ära raisata

Keeruline geopoliitiline olukord, laastavad energiahinnad ja teadmatus, millises seisus on maailma majandus poole aasta pärast, tõstatab ka turunduses veelgi enam päevakorda raha mõistliku kulutamise ja selle raiskamise temaatika, kirjutab arvamusartiklis agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
Agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
  • Agentuuri Sweep loovstrateeg ja partner Oliver Lomp.
Turunduse rahakott saab kriiside puhul esimeste seas pihta, kuigi me võiks 2008.-2010. aasta majandussurutise kogemusest õppida. Hulk maailma väljaandeid, näiteks Harvard Business Review, on avaldanud loendamatul arvul artikleid, kuidas majandussurutise ajal turundust minimaalselt kärpinud ettevõtted elasid raske perioodi paremini üle. Vähem oli ka pankrotte. Ka talupojamõistusega võib jõuda loogilise järelduseni: kui olemasolev klient tõmbab kulusid kokku ja potentsiaalne uus klient sinust kuskilt ei kuule, hakkab sul üsna pea kehvasti minema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele