2020. aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ-l lõppes esimene täispikk tegevusaasta, mil toimus ka äriühendus emaettevõtja kontserni kuuluva Kids Network Television OÜ-ga, mille tulemusena opereerivad alates 2021. aasta maikuust mõlema ettevõtte telekanalid Duo Media Networks OÜ all.
- Duo Media Networksi juht Jüri Pihel. Foto: Andras Kralla
Duo Media Networks on Baltikumi suurim televisiooniettevõtte, opereerides 17 telekanalit 31 riigis ja seitsmes keeles, sh Kanal 2, Duo 3, Duo 4, Duo 5, Duo 6, Kidzone, Filmzone, Smartzone jt. Käesoleval majandusaastal lisandusid Duo Media Networks OÜ telekanalite hulka Kanal 7, Kanal 7+ ja Kino 7, mis on mõeldud vene keelt kõnelevale vaatajale, pakkudes kvaliteetsed vene saateid, sarju ja filme ning vene keelne lastekanal Semejka.
Seotud lood
Oluline on välja tuua, et rõhk on just sõnal täna, sest prognoosimaks, mis saab TV turust ja TV tarbimisest 2022. aastal, peaks ilmselt kasutama ajamasinat või olema selgeltnägija. Mängus on mitmeid majanduslikke, sõjalisi ja poliitilisi põhjuseid, mida on keeruline ette ennustada. MediaComi poolt tehtud uuringust selgus aga muu hulgas, et 38 protsenti mitte-eestlastest on hakanud vähem telerit vaatama ja seda kinnitavad ka Emori andmed: TV vaatamise aeg on tänaseks kukkunud 14 tunnilt nädalas 6 tunni peale ja inimesed alles otsivad suletud kanalitele alternatiive.
Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.