Autor: Anna Juhkov • 4. mai 2022

Milline on tele tarbimine ja turg Eestis täna?

Oluline on välja tuua, et rõhk on just sõnal täna, sest prognoosimaks, mis saab TV turust ja TV tarbimisest 2022. aastal, peaks ilmselt kasutama ajamasinat või olema selgeltnägija. Mängus on mitmeid majanduslikke, sõjalisi ja poliitilisi põhjuseid, mida on keeruline ette ennustada. MediaComi poolt tehtud uuringust selgus aga muu hulgas, et 38 protsenti mitte-eestlastest on hakanud vähem telerit vaatama ja seda kinnitavad ka Emori andmed: TV vaatamise aeg on tänaseks kukkunud 14 tunnilt nädalas 6 tunni peale ja inimesed alles otsivad suletud kanalitele alternatiive.

Täna saab vaid konstanteerida asjaolu, et pärast seda, kui osadele kanalitele seati eetrikeeld, mõni kanal suleti ning avati uusi kanaleid, kuulub võimalikku kanalivalikusse 21 eesti- ja 6 venekeelset kanalit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700