• 04.05.22, 15:55

Milline on tele tarbimine ja turg Eestis täna?

Oluline on välja tuua, et rõhk on just sõnal täna, sest prognoosimaks, mis saab TV turust ja TV tarbimisest 2022. aastal, peaks ilmselt kasutama ajamasinat või olema selgeltnägija. Mängus on mitmeid majanduslikke, sõjalisi ja poliitilisi põhjuseid, mida on keeruline ette ennustada. MediaComi poolt tehtud uuringust selgus aga muu hulgas, et 38 protsenti mitte-eestlastest on hakanud vähem telerit vaatama ja seda kinnitavad ka Emori andmed: TV vaatamise aeg on tänaseks kukkunud 14 tunnilt nädalas 6 tunni peale ja inimesed alles otsivad suletud kanalitele alternatiive.
Milline on tele tarbimine ja turg Eestis täna?
Täna saab vaid konstanteerida asjaolu, et pärast seda, kui osadele kanalitele seati eetrikeeld, mõni kanal suleti ning avati uusi kanaleid, kuulub võimalikku kanalivalikusse 21 eesti- ja 6 venekeelset kanalit:

Seotud lood

Uudised
  • 30.03.22, 14:03
Taani meediaekspert: televisiooni tulevik juhtub juba praegu
Taani meedia- ja reklaamiekspert Christian Godske rääkis tänavusel Passwordil televisiooni olevikust ja tulevikust ning seda nii tarbija kui meediatööstuse vaatepunktist.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele