Autorid: Merilyn Räbbin, Laura Reiter • 19. oktoober 2022

Piletilevi uus brändikampaania tähistab ettevõtte uut peatükki

Suve keskpaigas tuli Piletilevi välja uue logo ja brändiidentiteediga. Brändiuuenduse ja selle tutvustamiseks loodud kampaania taustalugu avavad Piletilevi partner ja juhatuse liige Sven Nuutmann, juhatuse liige Jaanus Beilmann, turundusjuht Merilyn Räbbin ning disainiagentuuri Velvet ja loovagentuuri Tabasco esindajad.

Uue julge, põneva ja dünaamilise brändiidentiteedi juurutamisega astus Piletilevi Group olulise sammu kogu Balti riikides tegutseva grupi pideva muutumise suunas, kus pühendutakse veelgi selgemalt oma missioonile olla abiks kultuurihuvilisele tarbijale talle sobivate valikute leidmisel ning aidata elamuse pakkujal leida oma publik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700