Autorid: Merilyn Räbbin, Laura Reiter • 19. oktoober 2022
Piletilevi uus brändikampaania tähistab ettevõtte uut peatükki
Suve keskpaigas tuli Piletilevi välja uue logo ja brändiidentiteediga. Brändiuuenduse ja selle tutvustamiseks loodud kampaania taustalugu avavad Piletilevi partner ja juhatuse liige Sven Nuutmann, juhatuse liige Jaanus Beilmann, turundusjuht Merilyn Räbbin ning disainiagentuuri Velvet ja loovagentuuri Tabasco esindajad.
Uue julge, põneva ja dünaamilise brändiidentiteedi juurutamisega astus Piletilevi Group olulise sammu kogu Balti riikides tegutseva grupi pideva muutumise suunas, kus pühendutakse veelgi selgemalt oma missioonile olla abiks kultuurihuvilisele tarbijale talle sobivate valikute leidmisel ning aidata elamuse pakkujal leida oma publik.