Autorid: Merilyn Räbbin, Laura Reiter • 19. oktoober 2022
Ainult tellijatele
Piletilevi uus brändikampaania tähistab ettevõtte uut peatükki
Suve keskpaigas tuli Piletilevi välja uue logo ja brändiidentiteediga. Brändiuuenduse ja selle tutvustamiseks loodud kampaania taustalugu avavad Piletilevi partner ja juhatuse liige Sven Nuutmann, juhatuse liige Jaanus Beilmann, turundusjuht Merilyn Räbbin ning disainiagentuuri Velvet ja loovagentuuri Tabasco esindajad.
Uue julge, põneva ja dünaamilise brändiidentiteedi juurutamisega astus Piletilevi Group olulise sammu kogu Balti riikides tegutseva grupi pideva muutumise suunas, kus pühendutakse veelgi selgemalt oma missioonile olla abiks kultuurihuvilisele tarbijale talle sobivate valikute leidmisel ning aidata elamuse pakkujal leida oma publik.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]