Piletilevi lansseeris värskenenud brändi ja piletimüügiplatvormi
Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga. Kerge, avatud ja lihtne – see on uus Piletilevi logo, mis peagi asendab ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Ettevõte on avalikustanud ka uue loosungi: "Tee elust elamus".
Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi
"See on uus samm meie ettevõtte ühendamise teekonnal. Oleme rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste planeerimise ettevõtete grupp, mis pakub tipptasemel teenuseid, tehnoloogiat ja mitme riigi pakkumisi ning loob lahendusi iga riigi klientidele nende vajadustest lähtuvalt ja kohalikes tingimustes," ütles partner ja juhatuse esimees Sven Nuutmann.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]