• 18.07.22, 15:31

Piletilevi lansseeris värskenenud brändi ja piletimüügiplatvormi

Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga. Kerge, avatud ja lihtne – see on uus Piletilevi logo, mis peagi asendab ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Ettevõte on avalikustanud ka uue loosungi: "Tee elust elamus".
Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi
  • Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi
"See on uus samm meie ettevõtte ühendamise teekonnal. Oleme rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste planeerimise ettevõtete grupp, mis pakub tipptasemel teenuseid, tehnoloogiat ja mitme riigi pakkumisi ning loob lahendusi iga riigi klientidele nende vajadustest lähtuvalt ja kohalikes tingimustes," ütles partner ja juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele