Autor: Best Marketing • 18. juuli 2022

Piletilevi lansseeris värskenenud brändi ja piletimüügiplatvormi

Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga. Kerge, avatud ja lihtne – see on uus Piletilevi logo, mis peagi asendab ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Ettevõte on avalikustanud ka uue loosungi: "Tee elust elamus".
Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi

"See on uus samm meie ettevõtte ühendamise teekonnal. Oleme rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste planeerimise ettevõtete grupp, mis pakub tipptasemel teenuseid, tehnoloogiat ja mitme riigi pakkumisi ning loob lahendusi iga riigi klientidele nende vajadustest lähtuvalt ja kohalikes tingimustes," ütles partner ja juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700