• 17.10.22, 09:49

Aasta Digitegu võitja case study: reklaamilahenduste meisterlik kombinatsioon pani soomlased airBalticuga lendama

Mediabrands Digitali full-funnel digistrateegia, uuenduslike reklaamiformaatide ja kanalite meisterlik kasutamine tasus end ära, motiveerides soomlasi oma järgmist lendu broneerima airBalticuga. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Mediabrands Digitalile võidu müügikampaaniate kategoorias.
Kaisa Rannala Mediabrands Digitalist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas.
  • Kaisa Rannala Mediabrands Digitalist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas.
  • Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele