Autor: Laura Reiter • 17. oktoober 2022

Aasta Digitegu võitja case study: reklaamilahenduste meisterlik kombinatsioon pani soomlased airBalticuga lendama

Mediabrands Digitali full-funnel digistrateegia, uuenduslike reklaamiformaatide ja kanalite meisterlik kasutamine tasus end ära, motiveerides soomlasi oma järgmist lendu broneerima airBalticuga. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Mediabrands Digitalile võidu müügikampaaniate kategoorias.
Kaisa Rannala Mediabrands Digitalist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas.
Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700