Erik Riikoja on olnud In Nominega seotud alates 2004. aastast, olles aastaid olnud üks peamisi ettevõtte sõltumatuid foto- ja videotööde partnereid. Erik on õppinud Tallinna Ülikoolis reklaami erialal.
Kommunikatsioonibürooga In Nomine liitus Erik Riikoja ja asub siin tööle loovjuhina. Fotograaf ja videomees näeb enda rollina foto ja video tähtsuse tõstmist klientide kommunikatsioonitegevuses.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.