• 29.10.21, 08:45

Erik Riikoja alustas In Nomine loovjuhina

Kommunikatsioonibürooga In Nomine liitus Erik Riikoja ja asub siin tööle loovjuhina. Fotograaf ja videomees näeb enda rollina foto ja video tähtsuse tõstmist klientide kommunikatsioonitegevuses.
Erik Riikoja
  • Erik Riikoja
Kommunikatsioonivaldkonnas on oluline kiirus ja sellest lähtuvalt on materjali nobe ja efektiivne tootmine väga oluline. „Igapäevane materjal eri meediates muutub aina visuaalikesksemaks ja on igati igati mõistlik, et selle valdkonna praktik on meeskonna liige, mitte väljast sisse ostetud,“ märgib In Nomine partner, konsultant Heikki Sal-Saller.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele