Enne Euronicsi tiimiga liitumist töötas Helen Kannelmäe alates 2019. aastast strateegina teenusedisaini agentuuris Rethink. Varem on ta juhtinud Euroopa Innovatsiooniakadeemia turunduskommunikatsiooni valdkonda ning töötanud digiturunduse ning e-kanalite juhina telekomifirmas Telia.
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe, kellel on ligi 15-aastane töökogemus turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnast ning kes viimased kolm aastat on tegelenud teenusedisainiga, räägib arvamusloos muu hulgas kliendipersoonade profileerimise ning brändi- ja klienditeekonna kirjeldamise vajalikkusest.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?