Enne Euronicsi tiimiga liitumist töötas Helen Kannelmäe alates 2019. aastast strateegina teenusedisaini agentuuris Rethink. Varem on ta juhtinud Euroopa Innovatsiooniakadeemia turunduskommunikatsiooni valdkonda ning töötanud digiturunduse ning e-kanalite juhina telekomifirmas Telia.
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe, kellel on ligi 15-aastane töökogemus turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnast ning kes viimased kolm aastat on tegelenud teenusedisainiga, räägib arvamusloos muu hulgas kliendipersoonade profileerimise ning brändi- ja klienditeekonna kirjeldamise vajalikkusest.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.