Enne Euronicsi tiimiga liitumist töötas Helen Kannelmäe alates 2019. aastast strateegina teenusedisaini agentuuris Rethink. Varem on ta juhtinud Euroopa Innovatsiooniakadeemia turunduskommunikatsiooni valdkonda ning töötanud digiturunduse ning e-kanalite juhina telekomifirmas Telia.
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe, kellel on ligi 15-aastane töökogemus turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnast ning kes viimased kolm aastat on tegelenud teenusedisainiga, räägib arvamusloos muu hulgas kliendipersoonade profileerimise ning brändi- ja klienditeekonna kirjeldamise vajalikkusest.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.