• 06.09.22, 10:39

Reklaamiärimehed investeerisid uude Eesti kaerajoogitööstusesse

Türile rajatavasse Baltimaade suurimasse kaerajoogitööstusesse YOOK Production AS investeerisid ettevõtte omanikud Armin Karu, Martin Kangur, Paavo Pettai ja Mark Eikner 12 miljonit eurot. Ettevõtet hakkab tänasest juhtima Katre Kõvask.
Katre Kõvask
  • Katre Kõvask
  • Foto: Raul Mee
Katre Kõvaski sõnul on tema esimesed ülesanded uus tööstus valmis ehitada ja tootmine järgmiseks suveks edukalt käivitada. “Kuigi YOOKi esimene eesmärk on saada kaerajoogi turuliidriiks Balti riikides, on juba käimas töö nii tootesortimendi laiendamise kui täiendavate turgude suunal,” selgitas Kõvask ning täpsustas, et tootmiseks kujundatakse ümber Türil juba 1938. aastast tegutsenud piimatööstus. “Ehitame juurde ligi 2200 ruutmeetrit uut tootmispinda ja sisustame selle moodsaima tehnoloogiaga,” kinnitas Kõvask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele