Kuidas läheb Eestile Cannes Lionsi pronkslõvi toonud agentuuril?
Viimase aasta jooksul hulgaliselt auhindu noppinud Optimist Creative eelmine majandusaasta oli üpriski edukas ka majanduslikult. Ettevõtte müügitulu näitas korralikku kasvu.
Reklaamiagentuur Optimist avas esinduse Indias ja võitis eelmisel nädalal maailma suurimal loovkonkursil Cannes Lionsil avaliku sektori PR-kampaania kategoorias pronkslõvi.
Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania #14poleokei jõudis maailma suurima loovkonkursi Cannes Lions PR- ja sotsiaalmeedia kategooriates shortlisti. 23. juunil selgusid võitjad ning esmakordselt vaba Eesti ajaloos võitis Eesti kampaania pronkslõvi ja seda avaliku sektori PR-kategoorias.
Agentuuri Optimist juhi ja tänavuse rahvusvahelise väikeriikide loovkonkursi BalticBest žüriiliikme Magnus Lužkovi sõnul on konkurssidel osalemise olulisus isegi kasvanud, kuna talentide jahtimine on muutunud agressiivsemaks. Lisaks rääkis ta, et vanemad brändid peavad täna konkurentsis püsimiseks rohkem pingutama ning pakkus, et nende agentuuris on Eestis ainsana tööl Metaverse’i projektidega tegelev põhikohaga spetsialist.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.