Seksiostuvastane kampaania „Mõtle õige peaga“ kummutab juurdunud müüte
Äsja alanud sotsiaalkampaania “Mõtle õige peaga” eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust seksiäri negatiivsetest mõjudest ning vähendada seksi ostmist Eestis. Kampaania sündis koostöös Eluliini, Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskuse ning agentuuriga Havas, kes lõi kampaania loovidee ja toetab kommunikatsiooniga sõnumi viimist avalikkuseni.
Loovlahenduse puhul tuli leida sihtgruppi kõnetav ja mõtlema panev sõnum ning teha visuaal, mis püüaks tähelepanu.
Kampaania on suunatud eelkõige noortele, keda võidakse mõjutada seksi ostmise suunas, aga informeerib ühiskonda ka laiemalt. “Meie eesmärk on pöörata tähelepanu seksi ostmisega kaasnevatele probleemidele, eelkõige prostitutsiooni kaasatute suhtes,” selgitab inimkaubanduse ekspert ja MTÜ Eluliin juhatuse liige Eda Mölder ja lisas, et soovivad inimestele teadvustada, mis selle äriga kaasnevad: inimkaubandus, väärkohtlemine ja vägivald.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]