• 09.11.21, 09:41

Nädala kampaania: sõnaväega perevägivalla vastu

Mittetulundusühingud Eluliin ja Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus (ENUT) koostöös agentuuriga Havas kutsusid ellu perevägivallavastase teavituskampaania „Sõnavägi“, millega kutsutakse koguma allkirju petitsioonile, et teha Riigikogule ettepanek luua terviklik perevägivallavastane riiklik strateegia.
Sõnaväe kampaaniast on juba osa võtnud Arkadi Popov, Ilmar Raag, Konstantin Vassiljev, Märt Pius ja Rain Tolk.
  • Sõnaväe kampaaniast on juba osa võtnud Arkadi Popov, Ilmar Raag, Konstantin Vassiljev, Märt Pius ja Rain Tolk.
Turunduskommunikatsiooniagentuur Havas on tegelenud perevägivalla teemadega varemgi ja seda mitmete erinevate nurkade alt. Esmalt korraldas Havas kampaania „Meie aja kangelane“, millega pakkus abi ja toetust vägivalla all kannatavatele naistele, teine kampaania „Sinul Tähtede sõda, naabril kodusõda“ sai inspiratsiooni esimesest koroonaviirusest tingitud karantiinist, mil paljud eestlased istusid olude sunnil kodus ning vaatasid erinevaid filme ja sarju. Kolmas kampaania „Meeskuju“ oli suunatud eeskätt vägivalla toimepanijatele, pakkudes neile lahendusi ja tuge vägivallatsüklist väljumiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele