• 09.11.21, 09:41

Nädala kampaania: sõnaväega perevägivalla vastu

Mittetulundusühingud Eluliin ja Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus (ENUT) koostöös agentuuriga Havas kutsusid ellu perevägivallavastase teavituskampaania „Sõnavägi“, millega kutsutakse koguma allkirju petitsioonile, et teha Riigikogule ettepanek luua terviklik perevägivallavastane riiklik strateegia.
Sõnaväe kampaaniast on juba osa võtnud Arkadi Popov, Ilmar Raag, Konstantin Vassiljev, Märt Pius ja Rain Tolk.
  • Sõnaväe kampaaniast on juba osa võtnud Arkadi Popov, Ilmar Raag, Konstantin Vassiljev, Märt Pius ja Rain Tolk.
Turunduskommunikatsiooniagentuur Havas on tegelenud perevägivalla teemadega varemgi ja seda mitmete erinevate nurkade alt. Esmalt korraldas Havas kampaania „Meie aja kangelane“, millega pakkus abi ja toetust vägivalla all kannatavatele naistele, teine kampaania „Sinul Tähtede sõda, naabril kodusõda“ sai inspiratsiooni esimesest koroonaviirusest tingitud karantiinist, mil paljud eestlased istusid olude sunnil kodus ning vaatasid erinevaid filme ja sarju. Kolmas kampaania „Meeskuju“ oli suunatud eeskätt vägivalla toimepanijatele, pakkudes neile lahendusi ja tuge vägivallatsüklist väljumiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele