Autor: Laura Reiter • 13. mai 2022

Peter Mikheim - värske premium veebränd teeb kummarduse Eesti mineraalvee esiisale

AS Värska Originaal ja Balmerk Estonia OÜ tõid tänavu märtsis ühise koostööna turule uue veebrändi Peter Mikheim. Balmerki esindaja Martin Murakas ja Värska esindaja Oliver Jõgeva rääkisid, millest ajendatuna ka miks just sellenimeline uus bränd loodi ja mille poolest see teistest Värska veedest erineb. Veepudeli, logo ja etiketi disaini ning loovidee tausta avas reklaamiagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.
Balmerk Estonia ja Värska Originaali koostöös sündinud uus premium veebränd Peter Mikheim.

Martin Muraka ja Oliver Jõgeva sõnul sai AS Värska Originaali ja Balmerk Estonia OÜ omavaheline koostöö alguse mõned aastad tagasi, kui Balmerk Estonia alustas Värska toodete edasimüümist Eestis HoReCa klientidele. Sellele on järgnenud koostööprojekte ka jaesektoris, näiteks Balmerk Estonia toonikute kaubamärgi Smith & Williams erinevad maitsed toodetakse Värskas. „Märkasime, et koduturul on premium segmendis puudu Eesti päritolu looduslik mineraalvesi. See segment on olnud seni hõivatud imporditud veede poolt ja seda mõistes jõudsimegi ühise koostööprojektini,“ selgitasid nad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700