AS Värska Originaal ja Balmerk Estonia OÜ tõid tänavu märtsis ühise koostööna turule uue veebrändi Peter Mikheim. Balmerki esindaja Martin Murakas ja Värska esindaja Oliver Jõgeva rääkisid, millest ajendatuna ka miks just sellenimeline uus bränd loodi ja mille poolest see teistest Värska veedest erineb. Veepudeli, logo ja etiketi disaini ning loovidee tausta avas reklaamiagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.

- Balmerk Estonia ja Värska Originaali koostöös sündinud uus premium veebränd Peter Mikheim.
Martin Muraka ja Oliver Jõgeva sõnul sai AS Värska Originaali ja Balmerk Estonia OÜ omavaheline koostöö alguse mõned aastad tagasi, kui Balmerk Estonia alustas Värska toodete edasimüümist Eestis HoReCa klientidele. Sellele on järgnenud koostööprojekte ka jaesektoris, näiteks Balmerk Estonia toonikute kaubamärgi Smith & Williams erinevad maitsed toodetakse Värskas. „Märkasime, et koduturul on premium segmendis puudu Eesti päritolu looduslik mineraalvesi. See segment on olnud seni hõivatud imporditud veede poolt ja seda mõistes jõudsimegi ühise koostööprojektini,“ selgitasid nad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.