Autorid: Sven Luka, Laura Reiter • 1. aprill 2022

Sven Luka Ukraina sõja kasutamisest turunduses: „Kui teed head, siis ära pasunda sellest!“

Estover Piimatööstus on toonud turule eraldi toote „Ukraina Juust“, mille müügilt annetavad nad igalt ostetud kilolt 0,10 eurot Ukraina toetamiseks. Loovjuht ja -strateeg, koolitaja ning õppejõud Sven Luka, kelle igapäevatööks on reklaamiagentuuri Imagine\TBWA loovtiimide juhtimine ja arendamine, kirjutas mõned päevad tagasi oma Facebooki lehele selle kohta oma arvamuse. Lisatud ka Estoveri kommentaar.
Foto: Estover Piimatööstus

Luka kirjutas, et see teema on tal pikalt südamel olnud ja on end tagasi hoidnud, kuid nüüd sattus see juhuslik reklaam ette ja enam ei saanud vaiki olla. „Mul ei ole mitte mingit vimma Estoveri ega ühegi teise brändi vastu, aga kas tõesti on õige kasutada sõda, miljonite inimeste kodude hävingut ning tuhandete inimeste surma enda toote reklaamimiseks ja kasumi teenimiseks?“ väljendas ta imestust ja lisas, et kas tõesti Estover (ja iga teine ettevõte kes nii teeb) paneb käe südamele ja ütleb, et selle juustu (või mis iganes toote/teenuse) kasum ongi ainult 10 senti ja 100 protsenti kasumist läheb Ukraina heaks?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700