Sven Luka Ukraina sõja kasutamisest turunduses: „Kui teed head, siis ära pasunda sellest!“
Estover Piimatööstus on toonud turule eraldi toote „Ukraina Juust“, mille müügilt annetavad nad igalt ostetud kilolt 0,10 eurot Ukraina toetamiseks. Loovjuht ja -strateeg, koolitaja ning õppejõud Sven Luka, kelle igapäevatööks on reklaamiagentuuri Imagine\TBWA loovtiimide juhtimine ja arendamine, kirjutas mõned päevad tagasi oma Facebooki lehele selle kohta oma arvamuse. Lisatud ka Estoveri kommentaar.
Autor: Estover Piimatööstus
Luka kirjutas, et see teema on tal pikalt südamel olnud ja on end tagasi hoidnud, kuid nüüd sattus see juhuslik reklaam ette ja enam ei saanud vaiki olla. „Mul ei ole mitte mingit vimma Estoveri ega ühegi teise brändi vastu, aga kas tõesti on õige kasutada sõda, miljonite inimeste kodude hävingut ning tuhandete inimeste surma enda toote reklaamimiseks ja kasumi teenimiseks?“ väljendas ta imestust ja lisas, et kas tõesti Estover (ja iga teine ettevõte kes nii teeb) paneb käe südamele ja ütleb, et selle juustu (või mis iganes toote/teenuse) kasum ongi ainult 10 senti ja 100 protsenti kasumist läheb Ukraina heaks?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]