• 25.02.22, 10:27

Elisa sulges reklaami edastamise RTR, PBK ja teistes Vene telekanalites

Käesoleva nädala teisipäeval, 22. veebruaril teavitas Elisa oma partnereid reklaami edastamise sulgemisest Vene telekanalites RTR, PBK, Ren TV, NTV Mir ja Dom Kino. Reklaamide eemaldamine kolmandate osapoolte poolt jõustub esimesel võimalusel.
Elisa sulges reklaami edastamise RTR, PBK ja teistes Vene telekanalites
  • Foto: Liis Treimann
“Tulenevalt Elisa teisipäevasest otsusest lõpetada leping ühe suurima Vene kanalite edasimüüjaga, võtsime vastu ka otsuse loobuda reklaamteenustest suurimates venekeelsetes kanalites. Reklaamide eemaldamine kolmandate osapoolte poolt jõustub esimesel võimalusel,“ teavitas Elisa meediasuhete juht Taavi Teder.

Seotud lood

Uudised
  • 22.02.22, 14:05
Telekomid lõpetavad mitme Vene telekanali edastamise Eestis
Telekomifirmad Telia ja Elisa teatasid, et lõpetavad mitme Vene telekanali, nagu PBK Eesti ja NTV Mir Estonia, edastamise Eestis.
Uudised
  • 25.02.22, 10:54
TTJA otsustas keelata viie Vene telekanali taasedastamise Eestis
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) on teinud sideettevõtetele ettekirjutuse lõpetada viie telekanali taasedastamine Eesti Vabariigi territooriumil: RTR Planeta, NTV Mir (ka NTV Mir Baltic), Belarus 24, Rossia 24 ja TV Centre International (TVCI).
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele